تعداد بازدید: 1684

توصیه به دیگران 1

شنبه 6 آبان 1385-0:0

تغيير در وزارت تعاون:"عباسي" جاي "ناظمي" را مي گيرد

نماينده گرگاني ها در مجلس و رييس سابق دانشگاه آزاد قائم شهر اين هفته وزير تعاون مي شود.


 به احتمال زياد اين هفته علاوه بر معرفي آقاي مصري به عنوان وزير رفاه، وزير جديدي نيز از سوي دولت براي راي اعتماد به مجلس معرفي خواهد شد.

 tik خبرداد:در مورد اين مساله، دولت درحال رايزني با مجلس شوراي اسلامي است، به نحوي كه معرفي وزير جديد آقاي مصري در مجلس تاثيري نگذارد،گفت:« به احتمال زياد وزير جديد اين هفته به مجلس معرفي خواهد شد.»

در همين ارتباط محمد عباسي نماينده‌ي مردم گرگان و آق‌قلا و رييس سابق دانشگاه آزاد قائم شهر نيز از خود به عنوان يكي از افراد پيشنهادي براي تصدي پست وزارت تعاون نام برد.

محمد عباسي گفت:« اخيرا صحبت‌هايي درخصوص تصدي پست وزارت تعاون با بنده شده، اما تنها درحد يك پيشنهاد بوده است.»

وي گفت كه احتمالا محمد ناظمي اردكاني وزير فعلي وزارت تعاون از دولت خداحافظي خواهد كرد و افزود:« با بنده به عنوان يكي از گزينه‌هاي اين وزارتخانه صحبت شده است.»

اينها همه درحالي است كه افراد مسوول در وزارت تعاون چنين تغيير و تحولي در دولت ابراز بي‌اطلاعي كرده‌اند.

از سوي ديگر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري تغيير محمد ناظمي اردكاني وزير تعاون را تاييد كرد و گفت: آقاي اردكاني از همكاران خوب و پرتلاش دولت است، اما تصميم گرفته شده كه از ايشان در مسووليت ديگري استفاده شود.

وي  از محمد عباسي به عنوان جايگزين ناظمي اردكاني در وزارت تعاون نام برد.گفتني است عباسي از چهره هاي برجسته راست سنتي در شمال كشور است كه در انتخابات نهم رياست جمهوري از لاريجاني  حمايت كرده بود.



    ©2013 APG.ir